fredag 13 augusti 2010

Upp eller ner?

Har ett litet tips till alla er som vill gå ner eller upp i vikt. Gör ett viktdiagram, vikten längs y-axeln och veckorna längs x-axeln. Väg dig en gång i vecken vid samma tidpunkt och på samma våg. Pricka in på diagrammet. När jag skulle gå ner mina gravidkilon valde jag måndag morgon, före frukost och helst nyskiten. Jag resonerade som så att då var det mindre riskt för svullande under helgen och morgon är bra för då väger man lite mindre. Har ingen erfarenhet av att vilja gå upp i vikt men det borde kunna fungera på samma sätt. Lycka till!

Här är en del av mitt diagram.

4 kommentarer:

  1. njaaee låter lite väl enkelt för att funka eller=?? /nattim

    SvaraRadera
  2. hahaha, du kommer att bli förvånad över hur peppad man blir av ett diagram. På måndag tänkte jag börja kampen med två kilon som jag vill ha bort. Skriver mer om det då. Ikväll ska vi äta västerbottenspaj, kräftor, ost och vin.....

    SvaraRadera
  3. Natti, kan jag få din mailadress så ska jag skicka lite inspiration till dig.

    SvaraRadera
  4. znatali@hotmail.com uhhh när ska jag ha 2 kg kvar?? Har 7gravkg och 3extrakg heheh /nattim

    SvaraRadera