torsdag 19 augusti 2010

Filippa K

I veckan är det modevecka här i Stockholm och ikväll hade flera butiker runt Stureplan erbjudande i butikerna. Ett av mina favoritmärken är Filippa K och de hade 20% på hela sortimentet. Både Adam och Joel fick följa med och till en början roade de sig rätt bra. Tur att både moster Emma och Nina var med så att jag hade hjälp, speciellt på slutet.

Titta Emma, Adam bära väska.

Tjuvtog en bild när han inte såg, han står verkligen och speglar sig ha ha ha, var ska det sluta?


Joel är mest intresserad av sig själv.


 Två baströjor och en lilamelerad stickad tröja i mohair blev det.

1 kommentar:

  1. Vad avis jag blir, behöver jag säga att jag är TRÖTT på allt vad mammakläder heter! Provade din pesto idag, ruskigt god! Johan sa att det var den bästa peston han ätit, och då gillar ju inte han ens persilja :-D

    Kram

    SvaraRadera