lördag 25 september 2010

På väg hem från shopping.

Adam vill gärna hålla lite på Joel när han sover.

Vi har varit på Västermalmsgallerians lilla jippo med erbjudanden, bl.a. 20% i många butiker. Köpte en fonda dress på 20% rabatt, egentligen skulle det inte vara rabatt på den. De hade skrivit fel i bladet man fick vid ingången så hon i butiken var tvungen att sälja Odd Molly kläderna billigare fastän hon inte tänkt det. Hon var inte glad, men det var jag :-) Adam fick en baströja från Pop. Joel han får bara ärva, tur att han får göra det från två killar.

Nu ska jag snabbstäda och slänga ihop en morotskaka, vi får spontanbesök från Eskilstuna av familjen Lyckner. Ska bli mysigt att få hålla i en liten nyfödd, deras tredje dotter. Trevligt, trevligt!

3 kommentarer:

  1. Vilken bra shopping! Vilken färg? Glöm inte att ta bort lappen ;-) Trevli lördagskväll!

    SvaraRadera
  2. Vad ÄR en fonda dress? Jane Fonda?

    SvaraRadera
  3. En grå :-) Enda de hade, lite lik min blåa men va tusan jag fick ju rabatt, alltså tjänade jag ju pengar, eller hur :-)

    Emma, inte din smak ;-)

    SvaraRadera