måndag 13 september 2010

Lathet straffar sig

Idag masade jag mig ner till gymmet för första gången på drygt 2 veckor. En förkylning, en sambo som jobbat mycket men ändå mest lathet är den enkla förklaringen. När jag satt och tog på mig skorna fastnade blicken rakt på min borttappade Peak hoodie. Gissa om jag blev glad att jag äntligen tagit mig ner igen. Och glad över att det inte tränar massa giriga och oärliga människor på mitt gym. Har trott att jag tappat den på bussen eller att någon norpat den från vagnen, har kollat på dagis men aldrig haft en tanke på att den kunda ha varit på gymmet.. Hade jag tränat tidigare hade jag sluppit gräma mig över mitt slarv och över att jag inte tränar - dubbelt straff mao. Ska aldrig ha så långt uppehåll mer! Nu väntar jag bara på att hitta igen Joels vagnskudde också, den är inte på gymmet, det vet jag med säkerhet!

1 kommentar:

  1. Klart det var ett klädesplagg som skulle sporra dig att träna mer ;)
    Skönt att den kom till rätta iaf!

    SvaraRadera