tisdag 7 september 2010

Lampa

I torsdags levererade mamma en lampa som jag beställt. Den är tillverkad av Solkraft i Skellefteå. Man kan välja på massor med olika motiv och t.o.m. designa ett eget. Jag fastnade för det enkla trädet och min tanke var att ha den i hallen som mys- och nattbelysning. Tyvärr blev det inte riktigt så bra eftersom vår hall är väldigt smal och lampslangen syns från sidan. Framifrån på lite håll tycker jag att den är jättefin men tyvärr har vi inte någon bra plats för den i den här lägenheten. Den får nog åka ner i källaren så länge så får jag se om det finns en bättre plats för den i vår nästa lägenhet. Min mor hade dessutom ingen lust att släpa den på flyget tillbaka. Här kommer några bilder, den ska skruvas upp på väggen och den svarta sladden ska såklart gömmas.

Såhär vill jag att man ska se den.
Från sidan med blixt, lampslangen syns.
Framifrån med blixt.

3 kommentarer:

  1. Fin! kan ni inte ha den i sovrummet?

    SvaraRadera
  2. Ja det kan ju vara en idé, tror dock inte att sambon går med på det.

    SvaraRadera