torsdag 23 september 2010

Natten som var var inte bra.

Vilken kaosnatt vi hade i natt, bägge barnen var på stort minus. Jätteledsen Joel både vid 12.00 och 03.00, inget hjälpte så tillslut tog jag till det förbjudna, amning! Vakna i omgångar, P in till Adam, P tillbaka, Adam in till oss, väcker Joel, skallar mig tre gånger (av misstag) osv. Med en dundrande huvudvärk flyttade tillslut jag och Joel ut till vardagsrummet  Joel for omkring och lekte medan jag halvsov. Var sjukt trött när det var dags att stiga upp, ni vet när man är lätt illamående för att man är så trött. Fick lov att ställa in förmiddagens träning  för att istället sova, fick två härliga timmar och kände mig som en ny människa efter det. Lite seg i huvudet bara. Kan inte låta bli att fundera på hur kul det ska bli att börja jobba, om man får vara utvilad, hm.
Efter en riktigt bra kväll är de på plus igen. Glada, snälla med varandra och lätta att lägga, tack för det! Bara att hoppas på att denna natt blir bättre, kan iofs inte bli sämre än den som var......eller?

Busar med Joels blöjor.
Ta kort nu mamma!
Joel vill inte vara med längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar