måndag 3 januari 2011

Nyårslöfte

Det gäller att hålla det på en nivå så att man är säker på att uppnå det. Jag menar, det är ju aldrig roligt att misslyckas. Det blir endast ett, ett riktigt klassiskt. Här kommer det: "Jag ska träna vid fler tillfällen än förra året". Jag kommer att klara det om jag så kommer att bryta benet eller vara sängliggande i 6 månader. Första passet var idag, nu är det bara ca 30 pass kvar, dvs ca ett var 12:e dag. Det kan jag ju bara inte misslyckas med. Äsch, nu kändes det plötsligt rätt mycket, var 12:e dag är ju mer än en gång på två veckor. Beror ju iofs på vad man räknar som träning. Att flytta, köra dubbelvagn i snömodd, bära hem en tjurig 3-åring från dagis och att leka med en 1-åring iklädd full vintermundering i parken räknas väl också. Kanske t.o.m en regäl shoppingrunda får vara med. Nu känns det bättre, jag kommer att vara i mål före slutet av februari också har jag ju den där flytten i november tillgodo. Perfekt! Fast om jag räknar med allt det där så ökade ju plötsligt antal träningspass 2010 och i februari börjar jag jobba heltid, aj då. Får nog släpa mig till gymmet och ut i löpspåret ändå och det är ju faktiskt rätt skönt, iaf efteråt..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar