lördag 9 oktober 2010

Dagens shopping.

Började dagen med Campadres utförsäljning, gjorde några riktigt bra fynd, t.ex. en Houdinifleece för barn för 90 kr. Handlade dock inte så mycket som jag hade föreställt mig och lika bra var det. Det var sjukt mycket folk, när vi gick ut var kön ner i trappen genom en hel våning och lite till. Galet!
Vi gick vidare till Polarn o Pyret och gjorde nästa fynd. Hittade samma vintermössa som Adam hade förra året fast en större storlek. Exakt den fast begagnad gick på Tradera för 13 kr mer än nypris + frakt. Ibland är Tradera helt galet, bara för att det är en viss färg. I och för sig helt förståeligt, matchningsnördar finns det gott om ;-) På väg ut hängde det några helt underbara ullbyxor och ulljackor som skulle vara helt perfekta till Adam under kallaste vintern. Såg ut att vara rätt smala i modellen också. Tyvärr väldigt dyra, 395 kr respektive 345 kr men kanske, kanske värt det? I alla fall byxorna. Fanns i två färgställningar, den här gillar jag.

3 kommentarer:

  1. Wow, det var inget dåligt fynd med houdinin, nu blev jag avis :-) Har också kollat på ullsetet från Pop men tvekade också pga priset...har tunn fleece som borde funka lika bra? Å andra sidan var det ju såå fint, och mjukt och praktiskt! Vill nog ha ändå :-)

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt inte några tunna fleecebyxor än så jag får nog köpa ett. Tröjor finns det däremot gott om.

    SvaraRadera
  3. Köpte tunna och smala i modellen på Kappahl, tyckte det var fint till bra pris ty 129 per del.

    SvaraRadera