tisdag 30 november 2010

Långhelg i Skellefteå och Sjöbosand

I fredags tog jag och barnen flyget upp till mamma och pappa. Såg fram emot en lång skön helg med mycket vila och ett par kompisträffar. Det blev som jag tänkt mig om man bortser från nätterna. Adam och Joel väckte varandra, föll ur sängen båda två och sov allmänt oroligt. Hade nog minst en timmes vakentid i sträck per natt och dessutom sådär en 7 nappningar/natt. Adam sov inne hos morfar och till en början dög han att krypa upp till men inte hela natten tyvärr. En natt gav jag till och med Joel en flaska välling mitt i natten och han har inte ätit något nattmål på väldigt länge. Somnade han om? Icke! Men han blev glad iaf, pratade, lät som en tut-tut bil och sparkade med benen. Halabaloanätter minst sagt. Vid ett tillfälle hade jag seriösa tankar på att gå och lägga mig i en snödriva, men nog av tråkigt gnäll nu vi hade det jättebra! Här kommer lite bilder.

Samling vid den populära bidén.
Roligt att åka snowracer.
Jätteroligt!
Skottar lite.
Vackert i skogen.
Morfar läser.

Jonte myra från dagis var också med.

3 kommentarer:

  1. Så vackert med all snö! Hoppas du fått sova lite sen ni kom hem. Kram

    SvaraRadera
  2. Har sovit som en prinsessa sedan jag kom hem. P tar Joel :-) Men han sover faktiskt väldigt bra hemma som tur är.

    SvaraRadera