tisdag 12 april 2011

Adam på 3-årskontroll

Ett händelserikt besök på BVC blev det. Adam fick sparka boll, rita en boll och prata kring några bilder. Inga problem med språket här inte, sa tanten. Dessutom drog Adam och BVC-tanten igång ett litet rollspel kring den lilla brandbilen som Adam körde in på.

Vikt: 13,7 kg
Längd: 94,5 cm
Helt okej siffror, har hämtat upp lite viktmässigt.



Ritar en boll medan han sitter på brandbilen, "Joel får inte ta den".


Mäter längden.
Precis när jag skulle väga Joel bajsade Adam i kalsongerna, "nu bajsar jag, jag hann inte till toan". Skyndade mig att väga och mäta Joel och sedna ilade jag och Adam iväg till toaletten för byte. När vi var klara kom Joel och åt glatt på en bar, han hade grävt i min väska och lyckats få tag i den halva Atkins-baren som var kvar. Full rulle minst sagt. Dagens tips till er med aktiva småsyskon: Lämna dem hemma om det går!


Sugen kille får tag i allt ätbart.
Joel vägde 10, 6 kg och var 80 cm lång.

1 kommentar:

  1. Hahaha, vilken härlig bild och beskrivning på hur det kan vara :-)

    SvaraRadera