fredag 24 juni 2011

Två vridna barn.

Rutinmässigt börjar såklart semestern helt på ända. Bus, stoj och stim klockan 23 igår kväll. Båda var jättetrötta men kunde absolut inte komma till ro.

Jag var nog ännu tröttare, men det fanns inte en chans att somna. Direkt jag blundade var Joel där och ruskade i mig och mitt i allt bara måste jag skratta för att de är så roliga i allt de gör och säger. Och skrattar jag så fortsätter de såklart.

Idag blir det nog att vara "hemma" och försöka få till tiderna lite. Att försöka natta båda samtidigt i samma rum är inte alls någon bra ide, fast det visste jag redan......

Regn och kallt idag, tur att solen sken igår. Joel var, inte helt oväntat, ner i sjön och badade det första han gjorde när vi kom ner på stranden. Han skulle kunna bo i vattnet om han fick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar