torsdag 9 juni 2011

Morgonens nöje

5 kommentarer:

  1. Hej, jag kommenterade på ett inlägg för mer än ett år sedan. vet inte om du ser det, men skriver det här med så ifall du inte ser det.

    "Hej, såg att du hade den boken..Har letat överallt efter den! Har en bästa kompis som önskar sig den mer än allt annat på sin 25 årsdag! Men jag får inte tag på den.. Du har möjligtvis inte lust att sälja din? Jag kan betala nypriset + frakt eller vad du nu vill Skulle vara så snällt! maila mig gärna om du vill på agnes_1987@hotmail.com . TAck på förhand! :D"

    Och det gllde boken svabba rent, och jag kan betala mer än 19kr :D

    SvaraRadera
  2. Hälsa Adam att om lite mindre än en vecka så är han välkommen ut till Vilda Väsby, då kommer nämligen bandtraktorn tillbaks och fixar till det sista med muren. Då kan han sitta uppe på berget och spana i traktorn på "första parkett", med lite o'boy i en mugg. :-)

    SvaraRadera
  3. Micke, låter som en mycket bra aktivitet. Vilken dag?
    Frida

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Bästa underhållningen är ofta inte den man tror...idag stod vi i 15 minuter och tittade på en parkerad motorcykel...

    SvaraRadera